بگذار حواری بزنم …. من به تنگ آمده ام …

آقا من از دست انسان ها غیر از خودم !! خسته شدم فقط و فقط می خوام از دست همه فرار کنم !! آقا به جان خودم دیگه بریدم !!

اه مرده شوره این زندگی و عشق و عاشقی رو ببرن !!

نمی خوام عاشق باشم !! میخوام آزاد باشم

نمیخوام عاشق باشم !! می خوام مغرور باشم

نمی خوام عاشق باشم !! می خوام عاقل باشم می خوام مثل همه ی گذشته عمرم آزاد باشم

نمی خوام عاشق باشم !! می خوام سربلند و آزاده باشم

نمیخوام عاشق باشم !! می خوام خودم باشم …

آره می دونم ….

این عشقه که آدمو از همه ی این ها دور میکنه …

من میخوام دوست داشته باشم… اول خودمو بعد همه رو ….

من میخوام به ابراز علاقه   همکلاسیم جواب مثبت بدم …. نمی خوام دیگه در بند آسمان و ستاره هاش  باشم !!!

می خوام زندگی کنم ! مگه من خر شماهام ؟!!

نه آقا من میخوام خووووووووووووووووووووووووووووووووودم باشم !! بدون هیچ اضافاتی .

می خوام  کسی رو دوست داشته  باشم که منو واسه خودم می خواد !

می خوام کسی رو دوست داشته باشم که آرزوش آزار و اذیت من نباشه !! کسی که وقتی می بینمش آروم شم …

می خوام کسی رو دوست داشته که منو کمک کرد تا آروم شم و از دست سیاهی ستاره ها نجات داد !

کسی که به من نشون داد راه آسمون همچنان بازه !!

به کسی که بهم آینه رو نشون داد و بهم گفت ببین چی به روز خودت آوردی ! ببین اون  سربلند.. به خاطر حماقت هاش کارش به کجا کشیده … می خوام کسی رو دوست داشته باشم که منو از دست حماقت عاشقی نجاتم داد …

متنفرم از دورانی که همه چیزو به پای یه حماقت باختم …

دوست دارم …

پاسخی بگذارید

