ای لعنت بر این پدر مادر … فقط نگاه کنید ….

سلام

باید پدر و مادر ها رو نابود کرد ….

یه سوال : فکر کنید 20 سال دیگه بچه شما یزرگ شده و از شما می پرسه ” بابا یا مامان یه سوال ازتون دارم ؟ به چه حقی من رو به دنیا آوردین ؟ من هیچ علاقه ای به این دنیا نداشتم واسه چی منو به دنیا آوردین ؟ “

این سوال ها شروعی بود واسه ی این سوال که به نظر شما الان منی که از بودنم ناراضی هستم یابد یقه کیو بگیرم ؟

اون بچه های عقب مونده ی ذهنی اون بچه های معلول جسمی اونا به چه جرمی باید زجر بکشن ؟ فقط به خاطر اینکه پدر مادر نیاز داشتن به یک بچه که روابط بینشون گرم بشه ؟ به یک بچه که براش مادری کنن و قریضه ی مادر بودنشون رو با بدبخت کردن یه انسان ارضا کنن ؟!! کی به شما گفت منو به دنیا بیارید که بخواین هم شما زجر بکشین هم من ؟ کی پاسخگوی این همه سوال بی جواب ؟

چرا این همه ی بچه های مجرم از 10 ساله تا 100 ساله داریم بله بچه ی 100 ساله !! چون تمام اینا برمی گرده به تربیت نادرست به فقر تربیتی و فرهنگی پدر و مادر !!! و فرهنگ گند اجتماع !! چرا وقتی عرضه ندارید بچه دار میشید ؟ من نمی گم اجتماع تنها !! من میگم چرا ما رو به دنیا آوردین تا منت یه چیزی به اسم خدا رو بکشیم ؟!! چرا باید این همه سختی رو تحمل کنیم ؟ خوب وقتی نبودیم و به دنیا نیومده بودیم چه می دونیستیم غم چیه شادی چیه ؟!! چه نیازی بود به آمدن !!! برای شناخت ؟!!! برای پی بردن به حقارت و امر پذیری در برابر چیری به نام خدا !!! ای مرذشور این ادراک و فهم و ببرن !! ای مردشور این زندگی رو ببرن ای مردشور این شادی و زیبایی های این جهنم و ببرن !

میگن مادر واسه ی بزرگ کردنت زحمت کشیده واسه تو اشک ریخته .. خوب به درک !! مگه من گفتم ؟!! اینا واسه ی اینکه حوصلشون سر نره واسه ی اینکه از هم طلاق نگیرن وا سه ی اینکه زندگیشون از یک نواختی در بیاد جنایت می کنن !! اینا نمی فهمن که اینکه دارن به وجود میارن یه انسان یه آدمه !! نمی فهمن باید یه عمر زجر بکشه نمی فهمن که این آدم یه دنیا پر از درد میشه یه آدم با یه دنیا زندگی پر درد میشه ؟ تازه اگه خدایی هم باشه تا ابد باید جواب کاراشون رو پس بدن !!! این یعنی جنایت !! قاتل یک لحظه میکشه و پایان درد ولی این جانی ها یک عمر مرگ رو به انسان هدیه میدن !!! کدوم جانی ترن ؟!!!!!

میگن خدا خواسته دست پدر مادر نیست ؟!!!!!!!! کدوم آدم بدون خواست پدر و مادر به دنیا می آد !!! خدا نطفه ی انسان و میریزه ؟ خدا باردار میشه ؟!! اگه پدر و مادر نخوان کی می تونه اونا رو مجبور کنه ؟!!!

آقا من شکایت دارم از پدر و مادرم از این دو جنایت کار …………………..

پاسخی بگذارید

