خنک آن قمار بازی که بباخت هر چه بودش ..

خنک آن قمار بازی که بباخت هر چه بودش

بنماند هیچش الا هوسِ قمارِ دیگر …

وقتی ابن شعر حضرت مولانا رو می خونم انگاز خون تو رگ هام میخواد به جوش بیاد …… وقتی حتی سکوت میکنه واسم یه دنیاست … وقتی نمی فهمه که تمام دارو ندار من از این دنیاست بازم واسم عزیز تر میشه …

انگار من دیگه من نیستم … منه من  همش شده اون …

ازم میپرسه به من گفتی فا…حشه مغزی ؟!! خدا …..

خدا …..

نمی دونم شاید دیگه منی نمونده که همش شده اون من شعر حضرت مولا رو اینجوری عوض می کنم که  … بنماند هیچش الا هوس نگاه دیگر ……………. هوس کلام دیگر ..

بخند !!! حتی به من !! فقط بخند !!  پروانه ها به خنده هات می خندن و مست میشن …. بخند حتی به من ….

شبت به خیر .. هر چند جوابمو ندادی … مثل همیشه

پاسخی بگذارید

