من طغيان مي كنم پس هستم . « كامو »

من طغيان مي كنم پس هستم . « كامو » ……………..

پس این ها رو هم باید به زیرش اضافه کرد که :

من مانند سیل طغیان می کنم و برای اثبات خودم همه چیز رو نابود می کنم .. پس من هستم !!

من تمام عزیزانم را با طغیان به خاک ذلت می نشانم پس هستم …!!

من عاشقانم را در خود نابود می کنم و با خود به اعماق نابودی می برم … پس من هستم !!

من تمام دارو ندار دیگران را با طغیان خود می برم و نابود می کنم پس هستم !!!

من با طغیانم آخرین شاخه  درختی را که تنها امید مرد غریقی بود می شکنم و با خود می برم پس هستم … !!

من با طغیاتم به اسم آزادی تمام انسانیت رو با خود می برم … !! پس من هستم …

من به اسم طغیان تمام بود  و نبود کسی را از او می گیرم .. پس من هستم !!!

من طغیان می کنم آزار میدهم !! از آزار لذت می برم … پس هستم !!!

من به اسم دوست داشتن و به اسم جام شراب هستی …. جام شوکران را با بوسه ی دریاگونه  به دیگران هدیه می دهم !! پس من هستم !!

من دل ها رو چون کوزه ای می شکنم !!! پس من سیل ویرانگر آزادی و کاروان محبت هستم ! پس من هستم ……….

من نابود می کنم من توان نابودی دارم  پس من هستم ….

اگر او هست و طغیان دلیل بودنش …

پس من نیستم ..

من ناچار بودم تمام بودنم را از مسیر این سیل وبرانگر بردارم  من از این سیل خروشان پشمه ای روینده و زاینده دیده بودم ..

من عاشق چشمه ی آب حیات بودم اما .. اما اون چشمه طغیان کرد بی اون که بدونه تمام زندگی من تمام عمر من اون چشمه بود …

اگر روزی آروم شدی و وقت کردی برگرد ببین با اون خونه ی کوچیکی که بودنش به بودنت وابسته بود چه کار کردی ..

عاشق باش …

مهر بورز ..

طغیان کن ……

اما نابود نکن .. …

چه قدر سخته ….. که مجبور باشی تمام زندگیتو از کسی بگیری که روزی تمام زندگیت بود … ولی سیل سیله …

پاسخی بگذارید

