من مثل جوجه مغزم رو دنبال هیچ اندیشه ای نمی فرستم ….

من زندگیم را خودم میسازم و پیرو کسی نیستم …

آزادانه می بینم .. می فهمم ..  انتخاب می کنم …  زندگی میکنم  … میسازم … با تمام وجودم عشق میورزم ….

ایده ها و اندیشه های دیگران و پیشینیان رو که درست بوده رو می گیرم درونیشون می کنم به سبک خودم درشون میارم و سبک خودم رو با اون عقاید کامل می کنم و می سازم … من به اندازه اینشتن .. فروید .. هگل .. افلاطون .. بتهون… مارکس … و …. استعداد دارم … در اندیشه. پیرو کسی نیستم ولی به عقاید دیگران احترام می زارم .  بنده ی کسی نیستم .  مثل جوجه مغزم رو دنبال هیچ اندیشه ای نمی فرستم . من آزادم و با تمام دنیا و امکاناتش دنیای خودم رو می سازم … من دنیای دلخواه خودم رو خودم میسازم !!!

افراد بزرگ به سبک خودشون زندگی کردن و سبک اونها برای احمق ها شد دین  و مسلک و هدف !!!

حرف های درست دیگران رو بگیرید و با اون عقاید خودتون رو بسازید افکار خودتون رو شکل بدید !!

ما میمون نیستیم !!! انسان هستیم !!

پاسخی بگذارید

