تمام بودنم و تمام بودنش …

گفتم بمان گفتی پایم بستست …

گفتم ببین گفتی نگاهم زندانیست …

گفتم بنوش گفتی از خاک سرشارم  …

گفتم فریاد کن گفتی سکوت راه گلویم را بستست  ….

گفتم بگو گفتی صدایی نماندست ….

گفتم نگاهم کن .. خندیدی …

آخر پس از این همه ….

گفتم بمان و بگو و بنوش و فریاد کن …… اما تو خندیدی و گفتی خودخواه ……

حال من ماند مو اندیشه ی جنونی که به خودخواهی کشید …….

من عاشقم یا تو ……

من خودخواهم یا تو …..

من …..

اما دل نیست کبوتر که چو برخواست نشیند ….. هم کلاسی خوب در این جور مواقع طلاست !!!! طلا !! 😉

پاسخی بگذارید

