موجودی که 7 روز از او خون میرود ولی نمیمیرد !! (به همراه عکس)

فکر کنم تمام شما دوستان هم با دیدن این حرف تعجب کنید که مگه میشه ؟!! 7 روز ؟!!

خوب بله دوستان البته این موجود از زمان های گذشته با ما به صورت مسالمت آمیزی زندگی می کرده است و تمام ما با او به خوبی آشنایی داریم . ولی این موجود آنقدر عجیب و دارای پیچیدگی بوده است که ما تا کنون وقت نکرده ایم به این نکته توجه کنیم !!

البته به نظر من به موجودی که 7 روز از او خون میرود ولی نمی میرد هرگز نمی توان اطمینان کرد پس دوستان عزیز از شما خواهش میکنم با دقت و توجه به این موجود نزدیک بشید ! خطر داره حسن !!! 😉

حتما می خواید زودتر بدونید چه موجود پیچیده و عجیب غریبی رو می خوام بهتون معرفی کنم !!؟

شاید باورتون نشه ولی این موجود کسی نیست جز :

زن

بله دوستان !!! زن !!! 7 روز از او خون میرود ولی نمیمیرد !!!

من به موجودی که 7 روز از او خون میرود ولی نمیمیرد هیچ گاه اعتماد نمی کنم !!!

🙂

موفق باشید و ایمن !!! 😉

13 responses to this post.

  1. Posted by نازنین on اکتبر 23, 2010 at 4:18 ب.ظ.

    نظر لطفته محسن جون

    منم به موجودات کرکس صفتی به اسم پسر هیچ وقت اعتماد نمی کنم D-:

    پاسخ

  2. aششage ya khanom ba 7 roz khon raftan az tanesh bekhaod bemireh chetor mitone mojodi khod khah mesle u ro tahamol koneh va zendeh bemoneh neh

    پاسخ

  3. گربه دستش به گوشت نمیرسه می گه……
    bye

    پاسخ

  4. آررررررررررررررره معلومه…….. آخی دلم سوخت ناراحت نباشید ایشالا یکی پیدا می شه با این که بعیده ولی حالا…..
    اگرم باشن احتمالا………… هیچی ولش کن…ناراحت می شین..

    پاسخ

  5. حرف حق جواب نداره نه………لطفا حواستونو جمع کنید وقتی دارین نظر میدین جناب نوبلیست اگه زن نبود شما بودی که بخوای اظهار نظر کنید
    عوض قدردانیه…

    پاسخ

  6. خوب منم نظر شخصی خودمو گفتم…. این عقاید شما از کجا سرچشمه می گیره خدا عالم است…شما یه نگاهی به منبعش بنداز یه وقت لوله هاش جابه جا نشده باشن

    پاسخ

پاسخی بگذارید

