من کجای این قصه بیدار میشوم ….

صبح ، ظهر ، شب ، ….

دوباره صبح …. من … دنیا … دوباره شب ومن ……..

شاید صبح فردا آسمان رنگ دیگر شود اما من …  باز هم صبح ، ظهر ، شب … و دوباره من …..

شاید این بار در آسمان شب ستاره ای ندرخشد … اما من زنده ام … این بار من و آسمان من ….

من، صبح من ، من، شامگاه من ..

راستی اگر صبح رنگ دیگری شود  باز هم صبح است …

اما  اگر در آسمان شب ستاره ای ندرخشد باز هم آسمان ، همان آسمان است  ؟!

شب ، آسمان ، خورشید ، نور ، ظلمت ، ….

من کجای این قصه بیدار میشوم ….

…..

م.ر

پاسخی بگذارید

